środa, 5 czerwca 2013

Płomień


Ceramiczne komplety uformowane z brązowej gliny 1

I wreszcie kolejny post. Z tym postem miałam sporo zamieszania. Gdy już obrobiłam zdjęcia i właśnie miałam je zapisać, coś się "popsuło" i moja cała praca zniknęła! Dawno nie byłam tak zła. Dlatego zabranie się od nowa za przygotowywanie tych samych zdjęć zajęło mi trochę czasu.

Na szczęście tym razem nie miałam żadnych niespodzaniek :)

Przedstawiam więc dwa wyjątkowe komplety.
Biżuterię wykonałam z brązowej gliny i super intensywnych szkliw. Spękania na ceramice uzyskałam poprzez obrabianie podsuszonych kul gliny. Taka podsuszona glina fantazyjnie pęka- postanowiłam wykorzystać ten efekt.

Komplet z żółtymi oczkami

Ceramiczny komplet uformowany z brązowej gliny z żółtym oczkiem 1
Ceramiczny naszyjnik uformowany z brązowej gliny z żółtym oczkiem 1 Naszyjnik

Ceramiczny wisior zawieszony na bawełnianym sznurku. Wisior ukształtowałam tak, by miał bardzo wyraźne spękania. Środek wisioru stanowi intensywnie żółte oczko.

Długość naszyjnika można regulować. Wykorzystałam w nim odpowiedni do tego celu węzeł (taki jak stosuje się w bransoletkach typu lilou).

Technika: Ceramika
Ceramiczny naszyjnik uformowany z brązowej gliny z żółtym oczkiem 2Materiały: sznurek bawełniany woskowany, ceramika
Średnica minimalna: 15 cm
Średnica maksymalna: 27 cm

















Ceramiczny komplet uformowany z brązowej gliny z żółtym oczkiem 2
  
Ceramiczne kolczyki uformowane z brązowej gliny z żółtym oczkiem 1
Ceramiczne kolczyki uformowane z brązowej gliny z żółtym oczkiem 2
Kolczyki

Ceramiczne kolczyki z bardzo wyraźnymi spękaniami i intensywnymi żółtymi oczkami.


Technika: Ceramika
Materiały: ceramika, metal
Całkowita długość: 3,5 cm
Długość bez bigli: 2 cm





Komplet z czerwonymi oczkami

Ceramiczny komplet uformowany z brązowej gliny z czerwonym oczkiem 1 Ceramiczny naszyjnik uformowany z brązowej gliny z czerwonym oczkiem 1Naszyjnik

Ceramiczny wisior zawieszony na bawełnianym sznurku. Wisior posiada delikatne spękania. Jego środek to piękne czerwone oczko.

Długość naszyjnika można regulować. Wykorzystałam w nim odpowiedni do tego celu węzeł (taki jak stosuje się w bransoletkach typu lilou).

Technika: Ceramika
Materiały: sznurek bawełniany woskowany, ceramika
Średnica minimalna: 15 cm
Średnica maksymalna: 27 cm
Ceramiczny naszyjnik uformowany z brązowej gliny z czerwonym oczkiem 2
Ceramiczne kolczyki uformowane z brązowej gliny z czerwonym oczkiem 1
Ceramiczne kolczyki uformowane z brązowej gliny z czerwonym oczkiem 2
Kolczyki

Ceramiczne kolczyki z delikatnymi spękaniami i pięknymi czerwonymi oczkami. Ozdobione makramowym splotem z bawełnianego sznurka.


Technika: Ceramika, makrama
Materiały: ceramika,sznurek bawełniany woskowany, metal
Całkowita długość: 5,5 cm
Długość bez bigli: 4 cm
Ceramiczne kolczyki uformowane z brązowej gliny z czerwonym oczkiem 3

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

1 komentarz:

  1. świetne komplety, bardzo fajnie to wygląda i sama niewiem która wersja kolorystyczna bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń