poniedziałek, 1 lipca 2013

Owocowe broszki dla siostry


Ceramiczne broszki

Ceramiczna broszka w kształcie gruszkiDziś chciałam pochwalić się broszkami, które przygotowałam dla mojej młodszej siostry. Aga ma 11 lat. Chciałam przygotować dla niej coś dziewczęcego, a jednocześnie w moim stylu. Tym sposobem powstały owocowe broszki.

Broszki zrobiłam z jasnej gliny. Poszkliwiłam je różnymi kolorowymi szkliwami.

Owoce są nieduże, mają około 4 cm długości.

Ceramiczna broszka w kształcie pomarańczy
Myślę, że będą fajne zarówno jako przypinki do torby lub plecaka, jak i jako ozdoba sweterka :)

Ceramiczna broszka w kształcie truskawki

Ceramiczna broszka w kształcie bananów






Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

5 komentarzy:

  1. Piękny komplet letnich broszek. Na pewno rozświetlą rzeczy, do których zostaną przypięte.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ale śliczne broszki:) gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka Rudzka2 lipca 2013 22:29

    Dzięki :) Broszki bardzo mi się podobają chętnie przypinam je do rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń