niedziela, 11 sierpnia 2013

Candy - zapowiedź



Jako, że wiele miłego spotkało mnie w ostatnim czasie, postanowiłam zorganizować candy.

Między innymi, wreszcie udało mi się odświeżyć wygląd mojego bloga. Poza tym, wygrałam jedno z wyzwań Kreatywnego Kufra.

Kolejny powód to zbliżające się moje urodziny. To już 6 października ;)

Candy ogłoszę, gdy tylko uda mi się skompletować nagrodę.

Jak dotychczas przygotowałam dla Was mikromakramową bransoletkę z koralików toho. Zdjęcia, które dodałam do tego posta są właśnie zrobione podczas jej przygotowywania :)

Planuję jeszcze dorzucić jakąś ceramiczną biżuterię.

Mam nadzieję, że uda mi się ogłosić candy w najbliższym czasie :) Trzymajcie kciuki za moje  postanowienie!


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

6 komentarzy:

  1. Cudownie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog wyglada pieknie. Bransoletka też wyszła świetnie. A makramowe projekty sa na szycie mojej wish listy handmejdowej. Trochę mnie jednak oniesmielają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, do you have instructions in English please? X

    OdpowiedzUsuń