niedziela, 11 sierpnia 2013

Nowy wygląd bloga


Jak pewnie zauważyliście, wprowadziłam wiele zmian na blogu.

Zdecydowałam się na bardziej klasyczny "wystrój". Wybrałam białe tło i czcionki w kolorze ciemnoczerwonym i szarym.

Zmieniłam nagłówek bloga, co jest dla mnie sporą modyfikacją, bo zdążyłam się już przywiązać do jego wyglądu.

Dodałam pasek górny z zakładkami. Już od dawna chciałam takie coś mieć, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. Okazuje się, że dodanie zakładek na górze to całkiem prosta sprawa, a bardzo fajnie wpływa na klarowność prezentowanych na blogu treści, także bardzo polecam!

Dodałam tez możliwość przypinania zdjęć na Pintereście. Teraz po najechaniu kursorem myszki na zdjęcie w prawym górnym rogu obrazka pojawia się przycisk umożliwiający jego przypięcie. Jednocześnie zachowana jest funkcja powiększenia zdjęcia po kliknięciu na nie w innym miejscu niż przycisk Pinteresta. Przy okazji zapraszam na mój profil na Pintereście.

To tyle jeżeli chodzi o zmiany na Kreatywnej przyjemności.

Po prawej małe przypomnienie, jak wyglądała starsza wersja bloga.


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)