środa, 21 sierpnia 2013

Kolorowa fala


Makramowa bransoletka 1

Makramowa bransoletka 2Makramowa bransoletka 3


Makramowa bransoletka 4
A oto bransoletka, którą przygotowałam dla Was na Candy.

Zapraszam do zabawy!

Bransoletkę wykonałam techniką makramy z nylonowego sznurka i koralików toho.

Wybrałam sznurek w kolorze czekoladowego brązu i koraliki w kolorze zielonym, pomarańczowym, niebieskim i żółtym.

Zapięcie zrobiłam na metalowy guziczek.
Makramowa bransoletka 5

Bransoletkę starałam się zrobić w takim stylu, by pasowała zarówno do sukienki, jak i do dżinsów i bluzki. Mam nadzieję, że się udało :)

Splot bransoletki tworzy efektowną kolorową falę. Stąd i jej nazwa.

Dla dociekliwych przypominam post, w którym opublikowałam zdjęcia podczas robienia bransoletki. Jak to u mnie bywa, jest ona owocem weekendu spędzonego w rodzinnym domu :)

Na koniec kilka danych technicznych.

Całkowita długość bransoletki to 19 cm. Bransoletka pasuje na nadgarstek o obwodzie 16 cm i mniejszym.
 


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna i rzeczywiście bardzo uniwersalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudna, jak pięknie się prezentuje. Wachlarze koralików są śliczne. Wpadłam w odwiedziny a tu informacja o candy:) więc przenoszę się tam z ciekawością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło, że się podoba.

      Powodzenia w candy!

      Usuń
    2. Piękna ��
      Tylko bardzo trudno jest ją zrobić �� Jesteś wielka i utalentowana ��

      Usuń
  3. O kurczę, ale cudo!
    Wpadłam przez przypadek, ale chyba zostanę na dłużej - już stała się 65 Twoją obserwatorką ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Cieszę się, że postanowiłaś tu zostać :)

      Usuń