sobota, 10 sierpnia 2013

Księżniczkowa bransoletka


Bransoletka mikromakrama 1

Bransoletka mikromakrama 2Bransoletka mikromakrama 3

Bransoletka mikromakrama 4Ufff.. A jednak zdążyłam! Przedstawiam wam bransoletkę, którą nosiłaby chętnie niejedna księżniczka ;) Przygotowałam ją specjalnie na wyzwanie Kreatywnego Kufra o temacie: paleta barw. Wyzwanie jest do dziś, także zdążyłam na ostatnią chwilę.

Bransoletkę wykonałam techniką makramy. Zrobienie jej zajęło mi sporo czasu, ale myślę, że jest na co popatrzeć :)

Bransoletka mikromakrama 5
Wykonałam ją z nylonowego sznurka w złocistym kolorze, koralików toho, szklanych kryształków i pastylek białego awenturynu.

Zapięcie zrobiłam na guziczek. Dodałam też zwisające szklane kryształki które nie tylko ładnie wyglądają ale też bardzo ułatwiają samodzielne zapięcie bransoletki :)

Bransoletka mikromakrama 6Całkowita długość bransoletki to 24 cm. Bez kryształowych frędzelków 20 cm. Bransoletka pasuje na nadgarstek o obwodzie 16 cm. oraz na mniejsze nadgarstki. Dla przykładu ja mam nadgarstek o obwodzie 14 i też jest ok.

Bardzo mi się podoba moje najnowsze dzieło. Postanowiłam więc włączyć je w nowy wystrój mojego bloga :) Więcej na temat nowego wystroju na blogu oraz candy, które dla Was szykuję, będziecie miały okazję przeczytać w kolejnych postach.














Zgłaszam tę bransoletkę na wyzwanie Kreatywnego Kufra.













Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

3 komentarze: