poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Weekendowe łowy i zapowiedź jesiennej kolii


dziurkacze i stempleDziś zaczynam od chwalenia się :) 


Natknęłam się na super ofertę w biedronce. Zestaw dziurkaczy albo stempli za niecałe 11 zł ! Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam sobie kilka :)

Właśnie je wypróbowałam. Wycina się zupełnie fajnie, także polecam! Jak się pośpieszycie, to zdążycie jeszcze jakieś złapać :)

Korci mnie, by skoczyć jeszcze do jednej biedronki i sprawdzić, jakie dziurkacze są w ofercie, bo w tej w której byłam, były one już nieco przebrane.







A teraz zapowiedź jesiennego naszyjnika.


makrama

makrama

makramaWeekend spędziłam w moim rodzinnym domu i, jak to zwykle bywa, zaowocowało to nowym makramowym projektem.

Porwałam się na zrobienie makramowej kolii. Projekt wyszedł ogromny, także dużo pracy przede mną. Mam nadzieję, że zdążę go ukończyć przed końcem miesiąca.

Kolię mam zamiar zgłosić na wyzwanie Kreatywnego kufra w temacie "jesień" oraz na wyzwanie Szuflady o temacie "sznurek".

W związku z tematyką postanowiłam, że głównym motywem kolii będzie jesienny liść. Na zdjęciach widać, jak właśnie go robię.


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

4 komentarze:

  1. Lecę do Biedrony:) A u nas o tym co w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Biedronce co jakiś czas pojawiają się dziurkacze i stemple, a oferta na nowy rok szkolny naprawdę była bogata :) Kolia zapowiada się na bardzo okazałą i jesienną w tonacji, a ile to pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, super oferta :) Nie mogłam się powstrzymać i dokupiłam sobie jeszcze 2 zestawy. Chyba będę częściej Biedronkę odwiedzać ;)

      A Kolię właśnie skończyłam. Zdjęć już pewnie nie zrobię, bo jest za ciemno, ale jutro na pewno będzie o niej post :)

      Usuń