sobota, 15 marca 2014

Maluszki na codzień


Tak jak zapowiadałam, jakiś czas temu, zrobiłam sobie troszkę drobiazgów do noszenia na co dzień. Wzory są dość proste i bez szczególnego kombinowania. Założenie jednak było takie, by biżuteria była skromna i pasowała w miarę do wszystkiego.

Kolczyki jadeit i howlit 1

Kolczyki jadeit i howlit 2
Jako pierwsze przedstawiam Wam kolczyki z oponkami jadeitu i howlitu. Delikatne, prawie pastelowe kolory, jak dla mnie, świetnie do siebie pasują :)














Komplet z koralem naturalnym i pirytem 1

Komplet z koralem naturalnym i pirytem 2 A teraz czerwony komplet z korala naturalnego i pirytu. Zrobiony pod wiosenne i letnie sukienki, które tylko czekają, żeby wydostać się wreszcie z szafy po jesieni i zimie.
Komplet z koralem naturalnym i pirytem 3




















Kolczyki w kształcie dzwoneczków ze szklanymi kryształkami 1

Kolczyki-dzwoneczki ze szklanymi kryształkami. Zawsze chciałam zrobić takie :) No i się udały. Wyszły bardzo dziewczęce i delikatne. Z racji mojego pewnego zaawansowania w wieku ;), postanowiłam sprezentować je młodszej siostrze (mam nadzieję, że się jej spodobają :))...

Kolczyki w kształcie dzwoneczków ze szklanymi kryształkami 2

...sobie natomiast zrobiłam wersje nieco bardziej poważną.

Komplet z kwarcem kawowym i jadeitem 1

Komplet z kwarcem kawowym i jadeitem 2
A teraz komplet z kwarcem kawowym i jadeitem. Wszystko  w wersji fasetowanej.

Szczególnie jestem zadowolona z kolczyków. Już je nawet zdążyłam kilka razy założyć. I mogę powiedzieć, że pasują do wszystkiego :)










No, a teraz gwiazda programu, przy której się nie lada narobiłam ;)


Naszyjnik z kamieni naturalnych 1

Naszyjnik z kamieni naturalnych 2

Naszyjnik z kamieni naturalnych 3
Długaśny naszyjnik z kamieni naturalnych. Do noszenia również jako bransoletka.
By go stworzyć wykorzystałam mnóstwo ciekawych koralików. Wszystkie w wersji fasetowanej.















No i na sam koniec wyraz mojej radosnej twórczości, jeśli wiecie co mam na  myśli ;)

Przywieszka - elf

Coś mnie wzięło i zrobiłam sobie elfika. Jako, że nie bardzo miałam pomysł, co z nim zrobić, został przywieszką do komórki :)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

7 komentarzy:

  1. Cała biżuteria świetna ale naszyjnik -bransoletka po prostu rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko piękne!
    Mnie elfik skojarzył się z ozdobą na choinkę. Pamiętam, że gdy byłam mała, mieliśmy różne ludki (elfiki, krasnale) z koralików i drucików. Wisiały sobie na choince ale obie z siostrą lubiłyśmy się nimi bawić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A elfik i mi kojarzy się choinkowo. Troszkę jak takie ozdoby - aniołki.

      Usuń
  3. Kolczyki z jadeitem i howlitem oraz komplet z korala to jest coś co lubię! Tak, musimy mieć coś co jest niby zwykłe, ale z gustem i na co dzień. A elfik jest rozbrajający- uważam, że również idealny jako przywieszka do torebki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radosna twórczość - zawszę rozbrajająca ;)

      Usuń
  4. Wszystko śliczne!!! Zwłaszcza ten naszyjnik (bardziej podoba mi się jako bransoletka)!
    Mam pytanie: co to znaczy, że koralik jest w wersji fasetowanej? Bardzo mnie to ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fasetowanie to takie spiłowywanie boków koralika takie, że koralik ma kanciaste brzegi, a nie jest zupełnie obły. Dobrze widać to na tym zdjęciu http://1.bp.blogspot.com/-Y2XymsvVzhI/UuqSLTDhSwI/AAAAAAAADLg/vZFF0iR7Sx0/s700/Makrama-+koraliki+-+18.JPG
      A tutaj koraliki niefasetowane: http://2.bp.blogspot.com/-IQ_aSbQztgc/UuqSK8HKhbI/AAAAAAAADLc/XnHla1dtqJg/s500/Makrama-+koraliki+-+16.JPG

      Usuń