poniedziałek, 3 marca 2014

Trochę bardziej klasycznie


Dziś mam do zaprezentowania biżuterię, którą zrobiłam mojej mamie i siostrze. Dla odmiany nie będzie to makrama, ale biżuteria robiona z półfabrykatów.

Dla mamy zrobiłam 3 pary kolczyków w klasycznym stylu. Siostrze złożyłam 4 bransoletki według jej instrukcji.

Kolczyki klasyczne 1

Kolczyki klasyczne 2

Pierwsze kolczyki dla mamy zrobiłam tak, by pasowały do jej okularów. Miały być drobne i delikatne. Takie na każdą okazję.

Użyłam do nich szklanych fasetowanych koralików i kuleczek w srebrnym kolorze. Efekt jak dla mnie świetny.










Kolczyki klasyczne 3
Następne kolczyki, również bardzo delikatne, zrobiłam z kryształowych sześcianów w bardzo ciekawych opalizujących kolorach.














Kolczyki klasyczne 4
No i ostatnie, już nieco większe kolczyki ze ślicznymi kulami fasetowanego kwarcu.

Wyjątkowo trudne do sfotografowania. Na szczęście udało mi się uchwycić je na dłoni :)

















A teraz przejdziemy do bransoletek, które zrobiłam dla mojej młodszej siostry Agnieszki.

Aga, choć ma dopiero 11 lat, uwielbia ciekawe dodatki. Okazję na bransoletki według własnych wytycznych wykorzystała w pełni ;)

Tak oto zostałam zagoniona do zrobienia od razu trzech sztuk bransoletek w stylu charms i jednej bransoletki z wykorzystaniem paseczka i przywieszki.

Przywieszki Aga wybierała sama tak, by zgadzały się tematycznie.


Bransoletka charms 1

Bransoletka charms 2

Pierwsza bransoletka z przywieszkami w temacie "to, co lubię".













Bransoletka charms 3

Bransoletka charms 4
Druga w temacie "na spacerze".
















Bransoletka charms 5

Bransoletka charms 6
No i trzecia w temacie "moda".
















Bransoletka z paskiem

Bransoletka z paskiem
Do bransoletki z paskiem po długich przemyśleniach została wybrana przywieszka z aniołkiem.
















Tak się rozkręciłam w robieniu biżuterii z półfabrykatów, że wkrótce możecie się spodziewać kolejnych prac tego rodzaju. Może nawet zrobię coś specjalnego dla siebie :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że Ci się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedni wybór półfabrykatów a efekt jest świetny:).

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja troszkę żałuję. Pani robi takie piękne makramowe rzeczy i te naczyńka takie cudne ... . A biżuteria z półfabrykatów nie wymaga wielkich umiejętności, tylko wyczucia i odrobiny artyzmu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to przypomina trochę takie artystyczne puzzle :) Bez obaw, makramy nie porzucę! :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta bransoletka z paskiem. Bardzo ładna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta z maszyną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no fajnie wyszły wszystkie prace, widać, że robione z sercem...:)

    OdpowiedzUsuń