środa, 10 lipca 2013

Hipisowsko


Makramowa opaska 1
 
Makramowa opaska 2Dziś chciałam Wam przedstawić kolejną rzecz, którą zrobiłam na wyzwanie Kreatywnego Kufra. Tym razem to opaska. Długo nosiłam się z zamiarem, czy robić coś na to wyzwanie, gdyż jeszcze nigdy nie zrobiłam opaski i nie bardzo wiedziałam jak się za nią zabrać.

Na szczęście udało się :) I to w ostatniej chwili, bo zgłoszenia przyjmowane są do dzisiaj.


Makramowa opaska 3Opaskę zrobiłam techniką makramy. Wykożrsałam węzeł rypsowy, który ozdobiłam szklanymi koralikami i czerwonym koralem naturalnym.

Tył opaski ozdobiłam również węzełkami gobelinowymi i węzłem spiralnym. Jako "zapięcie" zostawiłam cztery wolne sznureczki na końcu których nawlekłam kilka koralików. Jak dla mnie opaska najsympatyczniej wygląda wiązana w kokardkę. 







Na głowie ( zresztą mojej ;) ) prezentuje się całkiem sympatycznie. Jak dla mnie ma w sobie coś ze stylu hipisowskiego.

Makramowa opaska 4Makramowa opaska 5


Opaskę zgłaszam na wyzwanie kreatywnego Kufra w temacie: Opaska

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

16 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie po banerek =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dużo to było pracy, ale się opłacało.

      Usuń
  3. Śliczna, zresztą tak samo jak modelka (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Taka troszkę etniczna.Modelce gratuluję pięknych włosów a Tobie życzę powodzenia w wyzwaniu:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Opaska rzeczywiście śliczna i bardzo pomysłowa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń