czwartek, 11 lipca 2013

" Lato, lato, lato, echże ty"

"Wreszcie nocy raz czerwcowej zobaczyłem ją jak śpi
Bez niczego, zrozumiałem lato, echże ty
Lato, lato, lato, echże ty 
..."

Bransoletka - makrama 1
 
Bransoletka - makrama 2

Bransoletka - makrama 3Bransoletka - makrama 4
 
Bransoletka - makrama 5A terasz zapowiadana wcześniej, kolejna bransoletka na wyzwanie Kreatywnego Kufra. Temat oczywiście: Lato. Ostatnio jakoś wkręciłam się w robienie przedmiotów na wyzwania. Świetna zabawa!

Bransoletkę wykonałam z perełek SeaShell oraz nylonowego sznurka. Splot, którego użyłam to oczywiście makrama. Zapięcie zrobiłam na śliczny guziczek.

Bransoletka - makrama 6
Całkowita długość bransoletki to 20.5 cm. Po mimo to, najszerszy nadgarstek, na który się zmieści to 16 cm. Na mniejsze nadgarstki też pasuje :)
Bransoletka - makrama 7





















Zgłaszam tę bransoletkę na wyzwanie Kreatywnego Kufra

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

3 komentarze: