środa, 3 lipca 2013

Róż i brąz


Bransoletka shamballa 1

Bransoletka shamballa 3Bransoletka shamballa 4


Bransoletka shamballa 2Shamballa w ciekawym połączeniu kolorystycznym różu i brązu.

Różowe korale to SeaShell. Sznurek, którego użyłam to 1mm sznurek bawełniany woskowany.

Bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :)

Na moim maleńkim nadgarstku ( 14cm ;) ) prezentuje się mniej zacnie, niż na nadgarstku właścicielki :)



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

5 komentarzy:

  1. Mam taka dzis nosilam piekna ! Dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorystyczne! 14cm nadgarstek? Mój ma tyle samo :P Przynajmniej oszczędzam na koralikach, bo mniej ich potrzebuję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) dobra uwaga z tymi koralikami. Może popatrzę bardziej optymistycznie na mój nadgarstek ;)

      Usuń
  3. Piękne połączenie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń