sobota, 6 lipca 2013

Koral


Makramowa bransoletka z koralem naturalnym 1

Makramowa bransoletka z koralem naturalnym 2

Makramowa bransoletka z koralem naturalnym 3Makramowa bransoletka z koralem naturalnym 4

Makramowa bransoletka z koralem naturalnym 5A teraz bransoletka o niesamowicie intensywnym kolorze. Przygotowałam ją specjalnie na wyzwanie Kreatywnego Kufra w temacie: Lato. Bransoletka swoją intensywną barwą ma nawiązywać do jaskrawych kolorów przyrody oglądanych latem.
Temat tak bardzo mi się spodobał, że w drodze jest już kolejna bransoletka na to wyzwanie :)

Makramowa bransoletka z koralem naturalnym 6Wracając do Koralowej bransoletki. W jej wykonaniu posłużyłam się splotem makramowym. Użyłam oponek korala naturalnego oraz sznurka nylonowego. Zapięcie zrobiłam na śliczny kokosowy guziczek w kwiatki.

Makramowa bransoletka z koralem naturalnym 7Pomimo, że bransoletka jest bardzo długa (całkowita długość to 22 cm), to maksymalny nadgarstek na który będzie pasować to taki o obwodzie 17 i mniej centymetrów. Dlaczego? Oponki korala, których użyłam są dość pokaźnych rozmiarów, co sprawia, że obwód wewnętrzny bransoletki jest znacznie mniejszy, niż jej całkowita długość.

Technika: Makrama
Materiały: oponki korala naturalnego, sznurek nylonowy
Całkowita długość: 22 cm

Na nadgarstek: max 17 cm













Zgłaszam tą bransoletkę na wyzwanie Kreatywnego Kufra

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

2 komentarze:

  1. Śliczna bransoletka! Mam nadzieję, że kiedyś pokażesz nam jak się taką robi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyś tak :) Zbieram siły na wideo tutoriale i jak się z tym ogarnę, to będą tam takie rzeczy.

      Usuń