wtorek, 23 lipca 2013

Jadeit w oprawie


Makramowa bransoletka 1

Makramowa bransoletka 2

Makramowa bransoletka 3Makramowa bransoletka 4
Makramowa bransoletka 5
A teraz druga z bransoletek zrobionych w ubiegły weekend. Zapowiadałam ją w poprzednim poście. Miałam pochwalić się wcześniej, ale czas jakoś tak szybko mi umknął.

Bransoletkę wyplotłam z nylonowego sznurka techniką makramy. Ozdabia ją plasterek jadeitu oraz szklane kryształki.

Kryształki, jak i jadeit są w pastelowych kolorach. Mają niezupełnie przezroczystą strukturę.  Wygląda to jak małe kryształki lodu i bardzo mi się podoba ;)

Makramowa bransoletka 6Bransoletka pięknie połyskuje, czego niestety nie da się uchwycić na zdjęciu.

Tył bransoletki to bardzo ciasno zaplecione węzły gobelinowe. Dużo pracy, ale efekt bardzo fajny i solidny.

Zapięcie bransoletki zrobiłam na guziczek.

Bransoletka pasuje na nadgarstek o obwodzie 15 cm i mniejsze nadgarstki.








Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

7 komentarzy:

  1. Jakie te wszystkie twoje cudeńka śliczne...ja dopiero zaczynam i prowadzenie bloga i przygodę z makramą. I mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiego wysokiego pułapu w wtajemniczenia co ty. Pozdrawiam i zapraszam do siebie negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Trochę pracy i dasz radę!

      Na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  2. Cześć!

    Wzięłyśmy udział w wyzwaniu. Może i Ty się dołączysz? :)
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/07/w-odpowiedzi-na-wyzwanie-asi-misiowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wyzwanie :) Dzięki za informację. Aż trudno mi się zdecydować, czy zrobić coś makramowego, czy ceramicznego.

      Zachęcam też innych do udziału ! :)

      Usuń
  3. Piękna bransoletka, dopracowana w każdym szczególe i świetnie przedstawiona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle efektowna! Świetny efekt!
    Zapraszam na wyzwanie:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2013/07/niespodzianka-czyli-wyzwanie-4.html
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      W wyzwaniu na pewno wezmę udział, bo świetny temat wymyśliłaś! Nie mogę się tylko zdecydować, co zrobić :)

      Usuń